Újdonság az Audiról
2019.04.17.

Újdonságait mutatta be az Audi a Budapest Central European Fashion Week során

Harmadik  alkalommal rendezték meg a Budapest Central European Fashion Week elnevezésű  rendezvényt  a  Várkert Bazárban március 29-31. között, amelyen ötvennél  több  közép-európai  és  nemzetközi  dizájner mutatta be legújabb kollekcióját.  Az  Audi  idén  először volt partnere az eseménynek, amelyen többek  között az első tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modelljét, az e-tront is kiállította.
Fashion week

Március utolsó hétvégéjén immár harmadik alkalommal volt a divaté a főszerep a Várkert Bazárban – a Magyar Divat és Design Ügynökség szervezte meg a Budapest Central European Fashion Weeket március 29-31. között a budapesti helyszínen. A régió egyik legnívósabb divateseményére ötvennél több nemzetközi – főképp kelet-európai – dizájner, köztük számos fiatal tehetség hozta el a 2019–2020-as őszi-téli kollekcióját. Az idei rendezvényen az a nyolc magyar márka is bemutathatta legújabb elképzeléseit (pl. Abodi, Artista, Celeni), amely nemrég bekerült az olasz divatkamara mentorprogramjába, majd februárban a hazai divatszakma történetében először a milánói divathéten prezentálta kollekcióját a közönségnek. A szervezők ezúttal is sok újdonsággal készültek, a város több pontján rendeztek például partnerrendezvényeket, tematikus kiállításokat, workshopokat.

 

A Budapest Central European Fashion Week a divatipart érintő globális változásokra is fókuszált, így az esemény középponti témája a fenntarthatóság kérdése volt, továbbá a környezetbarát eljárások bevezetésére ösztönözték a tervezőket.

 

Az Audi idén először támogatta a Budapest Central European Fashion Weeket, amelyen legújabb modelljeivel jelent meg, így az érdeklődők a vadonatúj A1-et és a Q3-at is megtekinthették. A márka emellett még egy meglepetéssel készült, és az alternatív hajtást előtérbe helyezve az első tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modelljét, az e-tront is kiállította a Várkert Bazár területén. Az Audi ugyanakkor nemcsak megmutatta a modelljeit a nagyérdeműnek, hanem az esemény hivatalos shuttle partnere is volt, így a VIP vendégek a márka járműveivel utazhattak a rendezvény helyszínei között.

 

„Kreativitás, fiatalosság, jövőbe mutató elképzelések – ezek nemcsak a divattervezőkre, hanem az Audira is jellemző tulajdonságok – vélekedett Mátrabérci Sándor, az Audi márkaigazgatója. – Márkánk életében fontos szerepet játszik a megújulás, mi a technológiai megoldásainkkal teremtünk divatot a magunk területén. Ez a szemlélet kiválóan illeszkedik Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb divateseményéhez.”

 

 

 

Az AUDI Csoport a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 13 ország összesen 18 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).

 

2018-ban az Audi összesen mintegy 1,812 millió Audi gépkocsiját, 5,750 Lamborghini sportautóját és 53 004 Ducati motorkerékpárját szállította ki ügyfeleinek. A 2017-es év során az AUDI AG 60,1 milliárd euró forgalom mellett 5,1 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 90 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszútávon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.