A Volkswagen és a Walt Disney Animation Studios globális együttműködése a „Zootropolis 2.” mozis bemutatójára
A Volkswagen és a Walt Disney Animation Studios különleges együttműködést jelentettek be a „Zootropolis 2.” mozis bemutatójára, amelyet november 26-án tartanak. Az együttműködés középpontjában a filmben megjelenő három egyedi animációs jármű áll, amelyeket a teljesen elektromos Volkswagen modellek, az ID.3, az ID.4 és az ID.7 Tourer ihlettek. A termékmegjelenés a Volkswagen új, teljes körű kampányának része, amelyet világszerte elindítanak.
A film novemberi mozis bemutatója előtt a Volkswagen kiadta a közös kampányreklámját. A 30 másodperces reklám fokozza az új animációs kaland iránti várakozást, és a Volkswagen modelleket „Zootropolizált” megjelenéssel mutatja be, hogy illeszkedjenek a filmhez, valamint Gazell új dalát is tartalmazza. A reklám a mozikban, a TV-ben és a közösségi médiában világszerte futni fog.
A „Zootropolis” varázsának része a saját világunk humoros tükrözése, a karakterek emberi személyiségeitől kezdve a jól ismert márkák állati szójáték-paródiáiig. A „Zootropolis 2”-ben a közönség a Volkswagent „Wolfswagen”-ként láthatja a filmben, ami szellemes tisztelgés a márka wolfsburgi központja előtt.
Christine Wolburg, a Volkswagen márkaigazgatója így nyilatkozott: „Az együttműködés fontos szerepet játszik az érzelmi történetmesélés hatékony megvalósításában a Volkswagen márka számára, és ezzel új ügyfélcsoportok elérését is lehetővé teszi. A „Zootropolis 2.” megmutatja, mennyire fontos a sztereotípiák megkérdőjelezése és az új utak közös, szórakoztató módon történő felfedezése; ezek azok az értékek, amelyeket a Volkswagen is képvisel. Örömmel dolgozunk együtt a Walt Disney Animation Studios-szal, hogy a filmben tökéletesen vicces módon „zootropolizáljuk” a márkánkat.”
A Volkswagen már több alkalommal együttműködött a The Walt Disney Studios-szal, többek között a Star Wars sorozat „Obi-Wan Kenobi” és a Marvel Studios „A Hangya és a Darázs: Kvantumánia” című filmjében az ID. Buzz piaci bevezetésének részeként.
A reklámkampányt a Volkswagen vállalatai országonként eltérően alakítják ki, és ezáltal különféle megoldásokat tartalmaz. Németországban például a márka a kampányt a Golf, az ID.7 Tourer és a T-Cross vonzó lízingajánlatainak népszerűsítésére használja.
A „ZOOTROPOLIS 2.” -ről
A Walt Disney Animation Studios „Zootropolis 2.” című filmjében Judy Hopsz (Ginnifer Goodwin hangján) és Nick Wilde (Jason Bateman hangján) újonc nyomozók egy nagy rejtély kanyargós nyomára bukkannak, amikor Gary De’Snake (Ke Huy Quan hangján) megérkezik Zootropolisba, és felforgatja az állatmetropoliszt. Az ügy felgöngyölítéséhez Judynak és Nicknek a város váratlanul új részeibe kell beépülnie, ahol egyre erősödő partnerségük soha nem látott próbatétel elé kerül. A filmben Fortune Feimster, Andy Samberg, David Strathairn, Idris Elba, Patrick Warburton, Quinta Brunson, Danny Trejo, Nate Torrence, Jenny Slate, Alan Tudyk, Bonnie Hunt, Don Lake és Shakira is hallható, aki Gazell szerepében tér vissza. A Disney Animation Oscar®-díjas csapatától, azaz a kreatív igazgatótól, Jared Bushtól, valamint Byron Howardtól (rendezők) és Yvett Merino-tól (producer) származó „Zootropolis 2.” november 26-án kerül a mozikba.
Az új, eredeti „Zoo” című dalt Shakira adja elő, aki
Zootropolis legnagyobb popsztárja, Gazell hangjaként tér vissza.
Videó és vizuális anyagok: © 2025 Disney Enterprises, Inc.