Újdonság a Volkswagenről
2019.08.30.

Megkezdődött az új Golf utolsó teszt fázisa

Az új Golf lassan feláll a rajtrácsra, megérkezik a nyolcadik generáció. A dizájn és a digitális innovációk sora új korszakba emeli az új Golfot: az elektromos hajtások korszakába, a digitalizált és  összekapcsolt belső világba: az autót vezetési asszisztensek, online alapú funkciók és szolgáltatások jellemzik. A Golfból eddig több mint 35 millió darab készült, és következő generációja új impulzusokkal kívánja alakítani a korszakot.
Golf VIII.

Az álcázás lehetővé teszi, hogy a szemlélők azonosítsák, a fekete-fehér vonalak egy öt ajtós járművet rejtenek erős méretekkel. És nem titkolja a tényt, hogy ez egy Golf - mert a vizuális DNS-e félreérthetetlen. Bárki aki közelebbről megtekinti, láthatja, hogy a "Golf" meghatározó részleteit beépítették az álcázásba. Az álcázás azonban nem fed fel egy valamit: az új dizájn finomabb részleteit. Klaus Bischoff, a Volkswagen Design vezetője, a járműről elmondta: "Jelenleg nem akarjuk nyilvánosságra hozni az új Golf összes részletét, de már láthatjuk annak elegáns arányait. A következő generáció igazán szemet gyönyörködtető! "A nyolcas számú bemutatkozásához a visszaszámlálás már megkezdődött: az új Golf 2019 őszén ünnepli világpremierjét.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Volkswagen márkáról:
A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2018-ban 6,24 millió gépkocsit készített, termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte mintegy 198 ezer, több mint 7700 tagú kereskedelmi hálózata pedig 74 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.